sábado, 1 de mayo de 2010

Messi: Jag kan aldrig lämna Barcelona


I en intervju i den engelska tidningen Mirror Football gör Messi alla sina fans i England besvikna.

–Jag kommer aldrig att spela i Premier League, säger han.

När Barcelona åker ur Champions League började en del klubbar i England hoppas på att den lille magikern skulle vilja röra på sig. Men det kan de glömma.

– Jag tänker inte ens på det. Barcelona är mitt liv, de har tagit mig dit fär jag är i dag, och jag kan inte gå därifrån.

– Jag vet att den engelska ligan är väldigt bra och jag ser matcherna på tv när jag får chansen. Jag beundrar styrkan hos spelarna, det är väldigt engelskt. De spelar ända till slutet, med mycket kraft och beslutsamhet, och fansen är väldigt bra och justa.

– Men för min del, jag kan aldrig se mig själv spela i England. Mitt hjärta finns hos Barcelona, alltid. Det är en fantastisk klubb, jag älskar klubben, människorna, allt.

via dn.se

Quedate guapo...crack !¡

Posted via web from åsa monica, thats me...

No hay comentarios: